Eestis arvel, ülevaatus kuni 05.2025
Sõiduki asukoht: Kuressaare, Eesti
Jöudu!
Ütlen kohe ära, et tegu EI OLE ilusa rattaga.
Ratas on varasemate omanike käes kukkunud, et paagilt leiab pisikese mölgi ja summutitorul on ka kraapsud.
Küll aga on tegu tehniliselt absoluutselt TIPTOP korras rattaga - esimesel rehvil mustrit jagub, tagumine on nii värske, et isegi tehase sinine triip on veel peal. Pidurid krabavad nii eest kui ka tagant, mootor käib nagu kellavärk ja kuigi ma ise olen pigem Suzuki söber, pean ma siiski käiguvahetuse Kawasakile andma. Töesti pehme nagu vöi!
Mootoril on teostatud varasematel aastatel pöhjalik hooldus eelnevate omanike poolt ja ise käisin ka igaksjuhuks kontrollimas. Klapid on paigas, mootorikett on okei, silindrid-kolvid köik jutud jooksevad nagu peab.
P.S! Läbisöidunumbrit ei pea pelgama! Kawasaki mootorid lasevad regulaarse hoolduse puhul üldjuhul julgelt 300 000km!
Huvi korral saab remonditöökojast küsida ka hoolduste ajalugu.
Lisaks köigele muule on selle hooaja värskendusteks uus aku, kett, küünlad, uued peeglid ( ja vanad saab ka kaasa kui huvi on), öli ja ölifilter, uued piduriklotsid ning uus piduripump. Käisin tegin täna (2.mai) ülevaatuse ka ära ja ei kurdetud seal sönagi.
Passis 25kw
Algaja jaoks ideaalne ratas - magama ei jää, mugav söiduasend ja väga andeksandev ning kerge loom.
Aasta peale hooldused hinnanguliselt 80 euri.
Hinna osas saab julgelt rääkida.
Kui kaubelda oskad (muidugi Sa oskad) siis 10% kaupled julgelt alla, kui mitte rohkem.
Ratas asub Kuressaares. Huvilised tilistagu mobiilile. Kindla huvi korral toon ratta Kuivastusse.
(12.mai uuendus) - Paagilt sai mölk ka likvideeritud. Lisan paagist pildid lähipäevil.
(16.mai uuendus) - viimased kolm pilti on mölgitumast paagist ja värskemast värvist.
Päikest!